Plantjesactie

Beste gemeenteleden van de Michaelkerk,

De lente is in volle bloei en dat betekent dat het tijd is om onze groene vingers uit de mouwen te steken! Op zaterdag 11 mei 2024 verandert het plein bij de Michaelkerk weer in een bruisend tuincentrum, klaar om u te voorzien van alles wat u nodig heeft voor een prachtige tuin (of misschien als cadeau weg te geven). We nodigen u van harte uit om langs te komen en de kerk een beetje extra te steunen.

Dit jaar kunt u bij ons terecht voor hoogwaardige potgrond en prachtige plantjes. Of u nu een ervaren tuinier bent of nog geen cactus in leven houdt, we hebben alles om uw huis/tuin een klein beetje mooier te maken. Bovendien komt de opbrengst volledig ten goede aan onze geliefde Michaelkerk!

Het bestellen van uw bloemenpracht is super eenvoudig! U kunt uw bestelling plaatsen via ons handige Google-formulier. Dit kan tot en met dinsdag 7 mei via deze link: https://forms.gle/Ky2UFakoscJZhBuX8.
Vervolgens staat op zaterdag 11 mei een leuk team van gemeenteleden klaar om u te verwelkomen en de plantjes of potgrond in uw auto te zetten of op uw fiets te binden. Ophalen kan zaterdag tussen 10.00 uur en 13.00 uur op het kerkplein.

Vergeet u niet om contant geld mee te nemen voor uw betaling! bij voorkeur gepast, zo houden we de wachttijd lekker kort! Natuurlijk kunt u ook betalen via uw mobiele telefoon.

Worden uw geraniums in de bakfiets geladen? vergeet dan niet om langs onze huisbarista te lopen voor een heerlijk bakje verwenkoffie (of thee). En natuurlijk hoort daar een lekker stukje zelfgemaakte taart/koek/cake bij, verzorgd door onze gemeenteleden. Zo wordt uw bezoek aan ons kleine tuincentrum gegarandeerd gezellig!

Voor degenen die moeite hebben om hun bestelling op te halen, staan we klaar om te helpen. Neem gerust contact met ons op en we zullen samen een oplossing vinden.

Wilt u meer doen dan alleen plantjes kopen? Geweldig! U kunt ons helpen door:

• Op 11 mei te helpen met het uitdelen van de bestellingen.
  • Op 11 mei te helpen met het schenken van koffie en thee.
  • Of een heerlijk baksel te fabriceren waarvan alle gemeenteleden onder de indruk zijn!

Meld u ook voor bovenstaande activiteiten aan via bovenstaande link of stuur een e-mail naar Kirsten van Herk vialeersum48@gmail.com.

Heeft u vragen of loopt u vast bij het invullen van het formulier? Aarzel dan niet om contact met Kirsten op te nemen vialeersum48@gmail.com of even te bellen met 06 52 18 47 45. We staan klaar om u te helpen!

We hopen dat u allemaal VAN PLANT bent om te komen zaterdag 11 mei!

Tot dan!

Hartelijke groeten,
Pieter Hogendoorn, Martin en Kirsten van Herk

klik op het plaatje om dat te vergroten